Najczęściej zadawane pytania

Tak, posiadamy węgiel z polskich kopalń Tauron Wydobycie S.A. oraz Polskiej Grupy Górniczej S.A.

Zwykle kilka dni roboczych, najczęściej zamówienie złożone w jednym tygodniu jest realizowane w tym samym, bądź kolejnym tygodniu.

Na paletę węgla przypada 40 worków – po 25kg każdy.

Nie prowadzimy limitu na maksymalną ilość zamawianego węgla, jednakże może być przeznaczony wyłącznie na potrzeby ogrzewania własnego.

Dostawa obejmuje rozładunek towaru na podłoże, na którym stoi samochód. Ze względów bezpieczeństwa kierowca może odmówić wjazdu na wskazane przez klienta miejsce.

Tak, kontaktując się z Biurem Sprzedaży – 607 056 144

Odbiór osobisty, transport wykonany przez naszą firmę, bądź firmę kurierską.

W przypadku pomyłki prosimy o kontakt z Biurem Sprzedaży.

Jednakże przypominamy, by przy opłacaniu zamówień zwracać uwagę na prawidłowość wpisywanych danych.

W przypadku zamawiania węgla prywatnie są Państwo zwolnieni z opłacania podatku akcyzowego. Jeżeli zamawiacie Państwo węgiel „na firmę”, która nie posiada zwolnienia z podatku akcyzowego, doliczamy podatek akcyzowy do ceny każdej tony czyli 30,46 zł netto.

Dostawę realizujemy samochodami ciężarowymi do 3,5t, do 7t oraz do 40t.

W zależności od wielkości zamówienia i warunków dojazdu.

Tak, każdy sortyment oprócz kostki.

Minimalne zamówienie to jeden worek węgla – 25kg.

Tak, możemy dostarczyć węgiel w dowolne miejsce w Polsce. Koszt ustalany indywidualnie.

Przy dostawie za pośrednictwem naszej firmy kierowca nie jest zobowiązany do wniesienia węgla. Jednakże po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym jest możliwość uzgodnienia takiej opcji. Koszt rozładunku uzgadniany jest indywidualnie.

Nie, sugerujemy zamawiać węgiel za pomocą e-sklepu lub drogą telefoniczną.

Kupujący lub osoba upoważniona powinna zgłosić się w Punkcie Sprzedaży:

W przypadku towaru luzem – samochodem przystosowanym do załadunku materiałów sypkich.

W przypadku towaru workowanego – samochodem przystosowanym do załadunku palet

W przypadku reklamacji towaru wypełniamy protokół reklamacyjny dostępny na naszej stronie i wysyłamy go drogą elektroniczną na e-mail sprzedaz@almas.org.pl lub przesyłką pocztową (polecony). Dla sprawnego rozpatrzenia reklamacji zachęcamy do kontaktu telefonicznego z Biurem Sprzedaży.

Shopping Cart